Vi leder efter en ny kollega 

 

Stillingsbeskrivelse

Ansættelsesgrad: 80-100% (30-37 timer ugentligt)

I Ark leder vi efter en ny kollega, som skal være med til at løfte den daglige drift af vores kontor. Du vil blive en del af en dynamisk medarbejdergruppe, som både består af præster, mediefolk, konferencemedarbejdere og mere. Arbejdsopgaverne vil være indenfor to områder:

Regnskab og administration:                          

Ansættelsens primære fokus vil være at deltage i kirkens regnskabsfunktion. Her er vi fokuseret på automatisering, så det er en fordel at du er digitalt fokuseret og har lyst til at arbejde med tekniske regnskabsløsninger. Arbejdet vil kræve en faglig ballast af enten relevant uddannelse og/eller erfaring med regnskab.

Da vi er en mindre afdeling, vil opgaverne variere en del og kan kun til en vis grad tilpasses de kompetencer, du bringer med. Der er naturligvis en grundig oplæring samt en bevidsthed om, at kirkeregnskaber på flere områder adskiller sig fra almindelige, kommercielle regnskaber.

Opgaverne vil primært dreje sig om:

  • Leverandørbehandling fra a-z
  • Udlæg og kortbetalinger
  • Afstemninger og lettere rapporteringer
  • Kollekt, gave og donationsbehandlinger, herunder giverregistreringer og indberetninger til SKAT.
  • Daglig bogføring af øvrige indtægter og udgifter
  • Fakturering og bogføring af kommercielle forretningsområder

Office Manager:                         

Kirken vil i løbet af 2024 indvie ny moderniserede kontorfaciliteter, der både skal huse de ansatte medarbejdere, samt give gode arbejdsvilkår for flere af vores engagerede frivillige. Vi ønsker en Office Manager, som kan tage det daglige ansvar for, at kontoret fungerer for både frivillige og ansatte.

Opgaverne vil primært dreje sig om:

  • Bestilling og opfyldning af kontormaterialer
  • Sørge for at faciliteterne holdes ordentlige og flotte
  • Understøtte den daglige ledelse med administrative opgaver
  • Planlægning af staffaktiviteter
  • Skabe en god atmosfære og arbejdsmiljø i kontorområdet gennem forskellige initiativer

Om dig:

Du taler og skriver flydende på dansk. Du har før prøvet at arbejde med lettere regnskabsopgaver eller er uddannet indenfor området. Du er struktureret og selvstændig med en løsningsorienteret attitude. Som person er du social og serviceminded. At have lidt forskellige bolde i luften samtidigt er ikke et problem for dig, og du kan lide en varieret hverdag, hvor der både er koncentrationsarbejde med administrative opgaver og opgaver af mere praktisk karakter.

Ansøgningsfrist:
1. august. Dog afholdes samtaler løbende, og ansættelse finder sted når vi har fundet den rette kandidat. Opstart sker hurtigst mulig efter nærmere aftale.

Send din ansøgning til regnskabschef Tobias Christtreu: toch@kulturcenter.dk